Möt vår nya Customer Success Manager – Nathalia Anturi
Hej Nathalia!
Varmt välkommen till oss på Betalkontroll, hur känns det?
En dag in och det känns toppen! Jag har blivit supervälkommen av teamet med samma småsnack om hur sommaren varit och framtida planer för betalkontroll. Jag ser verkligen fram emot att komma igång med arbetet inom kort.
Berätta gärna lite kort vem du är?
Jag är en social person som gärna umgås med nära och kära när jag får chansen. Många blir förvånade när de hör att jag har spelat basket i 12 år och dansat sedan barnsben, eftersom jag inte längre håller på med något av det. Jag har pluggat företagsekonomi och har jobbat som ekonomiassistent på Skanska, under de senaste tre åren fördjupat mig i SaaS-försäljning inom psykometri där jag lärt mig att min stora passion är att skapa långsiktiga relationer med mina kunder.
Varför valde du att börja just på Betalkontroll?
Jag drogs till den familjära känslan i teamet och kände att företagets kultur passade mig perfekt. Dessutom fick jag intrycket att jag skulle få möjligheten att bidra till Betalkontrolls utveckling och ta mig an den nya rollen som CSM. Jag ser fram emot att bidra till den fortsatta tillväxten som företaget har uppnått och att vara med på den spännande resan framåt.
Vad tycker du om att göra på din fritid?
En typisk fredagskväll tycker jag om att gå på en AW med vänner eller kollegor för att fira in helgen. Andra dagar gillar jag att upptäcka nya restauranger tillsammans med min kille, vänner eller familj. Jag uppskattar också att hålla mig aktiv och tränar gärna; en yogaklass är perfekt för att hitta lugnet.