Korrekt och uppdaterad information i leverantörsregistret är en förutsättning för att känna trygghet i sina betalningar.
Vår analys av leverantörer kontrollerar information som finns i ert leverantörsregister och säkerställer att alla uppgifter är korrekta. Vi identifierar bland annat att organisationsnummer och gironummer är kopplade till samma företag, om det finns dubbletter upplagda samt ger information om aktuella bolagsuppgifter.
I analysen ingår alltid:
Du kan välja att lägga till ytterligare leverantörsinformation som kommer presenteras i rapporten.
Tillval:
Då priset varierar baserat på antal leverantörer och vilken typ av kreditdata som ev. efterfrågas ger vi ett kostnadsförslag baserat på dina val i formuläret.
Uppladdning av leverantörsregister sker säkert via krypterad kommunikation. Efter genomförd analys/tvätt raderas alla filer från Betalkontrolls servrar och databaser. Läs mer om vår dataskyddspolicy.
Om du ändå känner dig osäker på överföringen av leverantörsregister kan vi även erbjuda andra alternativa överföringsmetoder. Kontakta oss så hittar vi en lösning som passar just ditt företag eller organisation.
Du är alltid välkommen att kontakta oss på telefon vardagar mellan 08.30 till 17.00 på 08 – 50 11 82 77 eller via vårt kontaktformulär.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få de senaste uppdateringarna från Betalkontroll.
Lär dig mer om Betalkontrolls tjänst för transaktionsanalys, leverantörskoll och leverantörsbetalningar. Allt paketerat i ett smidigt månadsabonnemang.